Kedves Látogató, ne keressen itt előregyártott, kész tréningeket, dobozos megoldásokat! Azok ideje már lejárt. Ahány képzés, annyi tematika, annyi képzési forma és annyi időkeret.
Nem kínálunk például általános konfliktuskezelési tréninget, azonban szívesen megtanítjuk munkatársait – a konkrét konfliktus ismeretében – kezelni azt. Így időt és energiát spórolunk mindkét félnek “felesleges” (értsd: aktuálisan nem hasznosítható) tudás átadása és üresjáratok nélkül. Hasonlóan a tárgyalástechnikával: az adott ágazat és cég sajátosságaira szabva képezzük ki a kollégákat, akár egyesével foglalkozva velük, de ha úgy látjuk hatékonyabbnak, akkor csoportos formában.
Leggyakrabban szervezetfejlesztéshez, -átalakításhoz kapcsolódnak képzéseink: megbízónkkal közösen újragondolunk üzleti és munkafolyamatokat, amelynek lehetnek munkakör átalakítási következményei is. Az új feladatokhoz tartozó készségek fejlesztése, és az új folyamatok megismertetése, begyakoroltatása ilyenkor szintén a mi feladatunk.
“Alkalmazott oktatás” – legyintenek a kizárólag minimum négycsillagos szállodában és legalább három napos képzésben gondolkodó képzők, hallva a fentieket. Mi azonban büszkén vállaljuk ezt a jelzős szerkezetet, mert hiszünk abban, hogy egy jól strukturált, az infokommunikációs eszközöket inspiráló módon használó 4 órás képzés adott esetben hatékonyabb és jobban beépül, mint egy szállodai többnapos tréning – nem kétségbe vonva utóbbi helyét és szerepét a képzési palettán.
Bátran kérjen tőlünk konzultációt (az első ingyenes!), ha Ön szerint képzéssel elő lehet segíteni a cég további fejlődését, illetve kezelni annak aktuális nehézségeit. Kattintson ide az üzenetküldéshez! Válaszra egy munkanapon belül számíthat.